Hemma från en skön tur med brudarna i v-ås ;)

Tjabba alla!! :)
Som alla vet så var jag i v-ås med Josefine , Kem , Moa och Hanna idag.. Var helt sjukt kul.. Verkligen skitkul. Det hela började med att vi åkte tåg till v-ås och där gick vi in på en galleria som inte hade öppnat i typ en halvtimme bara för att bestäma vilka affärer vi skulle gå in på när dom öppnade... -.- nördar <3
aah , men sen när allting öppnade gick jag och Kem direkt till McDonalds och köpte en McFlurry.. Hah , sen så gick vi igenom hela gallerian , köpte lite saker , gick till en annan galleria , köpte lite där och sen så gick vi tillbaka till den andra. Sen så åkte vi ju förstås till Monkey och NewYoreker och sånt oxå :)
Men nu så har jag packat det absolut sista tills Gotland imorron. AAAhh , jag åker till Gotland imorron!!!!! Jag kan inte fatta det! Men jag ska snart gå och fixa till rummet lite tills han(L) kommer ;) Haha , säger inte vem!? ;) Haha , vi höörs!!
Just det , en bild på mig i det "nya" håret! :)
En tröja med Justin Bieber (L) på :) SÅÅ STOLT!
'
Hans autograf på baksidan :)
En suuddig bild på en vattenflaska tills fotbollen . Den ska vara rosa-.-
Ochssen så köpte jag en massa mat och så köpte jag ett par trosor och en bbh ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0