Hemma från stan och vidare till stallet !! :)

Tjabba alla!
Jag kom precis hem från stan och drog med mig lite snygga kläder m.m. hem också :) Blev riktigt nöjd faktiskt. När jag klev in i affärerna var det ända jag tänkte på "färglatt". Faö allt i hela min garderob är svart , vit eller grått.. Okejj , där överdrev jag lite. Jag har lite färg men vill ha nytt :) Jag har en massa prestenter kvar på pappas sida också eftersom att jag inte har kommit dit än :) Så längtar tills dess.
Sen sticker jag till stallet snart och där möter jag upp Isabel och Kajsa. Vet inte om Pernilla skulle med men hoppas på det ! Ska bli kul att få träffa Bobby igen (L) Men här kommer alla photos on my new clothes!
Varsågoda :)
Väska från Gunns Väskor -  129 :-


Byxor H&M - 199 :-


Topp / blus H&M - 129:-


Linne Kaphal - 60 :-


Koffta - Lindex 75 :-


Magtröja Lindex - 79.50 :-


Och så fick jag två par trosor av farmor på väg hem!  D&G / Adidas

Tack för en fin dag ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0