Snart pappa , vidare tiill GOTLAND! :D

Tjabba alla!
Just nu sitter jag vid manges laptop och tiittar på vt. Pappi ¨kommer snart och hämtar mig efter att han har köpt den nya frysen / Kylskåpet. Den om 5 dagar sticker jag , bästavän och hela bästa klassen till GOTLAND!!! Stanna där i fyra dagar :) Ska bli så jävla kul asså ;) ÅÅÅHH , vill åka dit nu! Men idag ska jag inte göra så mycket , det är inte så fint väder heller , men solen skiner upp lite då och då..

Så när jag kommer hem till pappa kanske ddet blir til att ringa Kem eller hanna och kanske sammla ihop lite roliga människor och dra iväg ner till Badet.. Vet inte... Vi får väl se vad för roligt som händer ;) Eller så ska vi fira min födelsedag hemma hos pappa , vi får se :) Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0