Stallet med Issa , Kajsa och Milla igår :)

Tjooo balllooo!!! :)
Just nu sitter jag i pyjamas tröjan och äter frukost framför datan :) Jag ska snart iväg till stan för att stor shoppa! (L) ÅÅÅhh , älska ! Men jag var i stallet med Isabel , Kajsa och Milla igår. Det så sjukt kul för jag har nämligen inte vart i stallet på hela sommarlovet så det var helt underbart att få träffa Bobby igen. Jag och isabel försökte att ta lite bilder på oss två tillsammans men han vill bara flaxa omkring med sitt huvud så det gick inte så värst bra!
Men om ni vill se lite mer bilder från dagen så kan ni klicka här! Min , Isabels och Kajsas blogg :) Checka in ;)
Hörs!
haha , så här kul hade vi ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0