Västerås ioron! :)

Tjoo , alla!! :D
just nu sitter jag vid laptopen så jag kan inte lägga in bilder på nya frisyren.. Som ni vet så har jag färgat håret bruuunnntt!! Vart skapligt nöjd. Inte 100% men nöjd :) Jag sticker iallafall till Västerås och shoppar nya kläder tills skolan börjar imorgon. Med Hanna , Kem och Moa:) sen blir det nog till att äta lite thai också.. Ska bli skojjit :)
Sen på Torsdag blir det till att använda alla nya kläder på Gotland :)
Ska bli så sjkut kul!! Vi ska till et múseuum , vattenland , Boddaa Borg , fårö , lummelunda gråttorna och lite sånt!
Men vi hörs imorron :'D

Kommentarer
Postat av: Josefine :)

Ha så kul i Västerås, hälsa till dem andra tjejerna. Saknar er alla ! (lite fjolligt men aja)

2011-08-15 @ 20:29:06
Postat av: Agnes sandvall

kan vi va på fredag när ni kommer till er mamma vi kanske stannar hemma från pappa men kan vi va isåfall?? :D

2011-08-16 @ 11:52:15
URL: http://agnessaaandvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0