Yes , I found it!! :D

Yes box , jag hittade överförings sladden!!
Mamma hade städat undan den ;) Men men , nu får ni bilder ändå =) Jag har iallafall nyss bloggat lite på
min andra blogg :) Det gick bra gjorde en liten Hiss & Diss.. Kanske jag ska ta och börja med på den här bloggen med eller vad säger ni?* tror jag ska ta och göra det faktiskt. Ta och skaffa lite kategorier eller hur det stavas..
Men då får ni ge lite tips på vad ni vill ha för kategorier ! :) Lite alternativ :
*
Hiss & Diss
*
Outfitt
*
Snyggt vs. sköönnt
*
Vilken av dom ?*
*
New things
*
Smått & Gott
*
Nu har ni lite alternativ! :) Jag kan ta alla om ni vill :) Kommentera på ;) Hörs! ;)
Godmorgon ;)

Usch !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0