You do not understand how much you mean to me, Bobby <3

Du förstår inte hur mycket du betyder för mig , Bobby!
Du betyder allt! Du betyder mest! Du betyder så sjukt himmla mycket för mig Bobby och vet inte vart jag hade vart utan dig. Från början var jag rädd för dig p.g.a. vad alla säger om dig. Som t.ex. -
"Gå inte in till honom , han sparkas" , "Akta! Han tränger in dig i väggen!"
Än sen om han skulle tränga in mig i väggen eller sparka till mig lite! Jag kommer inte sluta älska honom för det! Han är en fantastisk , underbar ponny som har lärt mig så mycket. När jag började vara i stallet var jag livrädd för hästar. Jag vågade inte ens ta upp Albins hov för att kratsa för det fick Isabel hjälpa mig med att göra. Sen såg jag Bobby. En kaxig men skiitsöt ponny som inte hade det bästa rytet.

Han försökte tränga in Kajsa i väggen precis när jag hade vant mig vid hästar vilket gjorde att jag var asrädd för honom i början. Men nu har jag märkt att han är bäst! Han är bättre än Dante , Prins , Bull , och alla andra hästar enligt mig. Han är en så snäll och omtänksam häst så att man får fan leta efter en bättre. Han kan vara lite busig men jag tycker att det är bra. För han är speciell och anurlunda. Och han är till salu. Det var den värsta dagen i ,´mitt liv när anonsen på Bobby kom upp på sorf:s anslagstavla. När jag kom brast jag i tårar och det kändes som om någon hade tryckt in en kniv i ryggen på mig.. Men jag är ändå glad för hans skull. Han behöver en enda ryttare som kan ta hand om honom som han verkligen får lära känna. Det är det bästa för honom och då måsta jag släppa honom.

Men jag kommer aldrig att sluta älskar honom! Jag kommer bara älskar honom på avstånd! You will always be in my heart no matter what! Because you mean everything to me, Bobby! And I love you!


I love you!

Kommentarer
Postat av: Pelin

Stackars dig den dan han blir såld.



2011-08-15 @ 10:52:17
URL: http://mylifeazpelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0