Bara för att jag har tråkigt!

Hur bortskämd är du?

du har:

[x] farsan
[x] morsan
[x] styvmamma
[x] styvpappa
[x] styvsyskon
[x] bror
[x] syster
[ ] brorson/brorsdotter
[ ] systerdotter/systerson
[x] Har husdjur
[x] mer än 4 kusiner
Antal: 9

[x] telefon
[x] badrum
[x] eget rum
[ ] swimmingpool
[x] badkar
[x] gästrum
[x] egen tv
Antal: 6

[x] en halvbred säng
[x] mer än 4 par skor
[x] klocka
[ ] xbox360
[x] ps2
[x] sing star
[ ] hemmabio -
[x] guitar hero
[x] DS
[x] gameboy
[ ] gamecube
[ ] pokerset
[ ] basketkorg
[x] wii
Antal: 9



[x] nattduksbord
[x] stereo på rummet
[  ] sommarjobbat
[ ] shoppar en gång i veckan
[ ] har dyr parfym
[x] MSN
[x] kamera
[x] mobil/kamera i mobil
Antal: 5

[ ] scooter/moped/fyrjuling
[x] keyboard
[x] gitarr
[x] annat instrument
[x] rest utomlands
[x] har 1000 kr/mer
[x] träffat en kändis 
[ ] varit på hawaii
[ ] Asien
[ ] AFRIKA
[ ] USA

Antal: 6

[x] hemmagjord mat varje dag -
[ ] suttit i en limosin
[ ] suttit i en helikopter

Antal: 1


[x] minst två bilar i familjen
[x] husbil/vagn
[ ] jag har bil fast jag får inte köra än
Antal: 2


 


Mitt Antal: 38  snobbigaste barnet i skolan

0 - 10 - Hjälplös stackare .
10 - 15 - Ghetto barn .
15-20 -
 vanligt barn
20-25 - kaxig snorunge
25-30 - bortskämd unge
30-35 - snobb
 36 - snobbigaste barnet i skolan

men tack som fan!! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0