Jag vill till Gotland!!;)

tjabba kebab!!
Just nu sitter jag och tittar på sommarkrysset samtidigt som jag lyssnar på musik.. ;)
Men jag ber iallfall om ursäkt för att jag inte bloggade efter att jag kom hem från Hanna fastän jag lovade.
men det var iallafall riktigt kul i Skara.. Vill gärna åka dit igen.

Men den 18 aug, börjar skolan igen , men våran klass sticker till Gotland då istället. I 4 dagar!!!
Längtar så hääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  mycket!!
Shiit , vill åka NU!! Men aja , det är ju bara 3 veckor kvar... Kul..hah ;) Men sticker nu! Herrå!!!


Outfitten


Har köpt lösnaglar också!! ;)


Och bara en bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0