Men svara då ! ;P

Tja alla läsare! ;)
Just nu sitter jag och väntar på att Hanna och Kem ska komma. Jag vaknade halv ett idag så att
jag har inte hunnit gjort så mycket :)
Jag har hunnit att äta fruost , ringa mamma och försökt att få tag på Isabel :)
Jag fick dock inte tag på henne vilket är väldigt tråkigt för jag saknar att höra hennes röst... ;) Haha
Men jag ska iallfall fråga henne om hon och Kajsa vill sova hos mig vecka 30.
Hoppas att dom kan!
Puss och hey måsta sticka för nu kommer Hanna och Kem;)


Ring mig ;)

Kommentarer
Postat av: Isabelhåkansson

Ringer dig på lördag , puss bästa <3

2011-07-14 @ 08:27:12
URL: http://isabelhhakansson.blogg.se/
Postat av: Madde:*

Låter bra!:)

2011-07-14 @ 12:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0