Svar på 4 frågor till ;)

Tjo balllooo!! Här kommer det svar på Pelins frågor ! ;)

Fråga : Pelin
Vem är det som gör så?
Svar : Jag tror att det är inlägget om Bobby du menar , Det är en tjej i min klass , jag vill helst inte nämna något namn men vi har fixat det nu och vi har kommit överens om att vi inte ska bråka något mer för beebbiissennss skull ;)

Fråga : Pelin
Kan du berätta allt i ett inlägg?
Jaa , det kan jag väl , men inte nu! Jag gör det imorgon! Okej? :)

Fråga : Pelin
Vad gör så att du tycker om Bobby?
Svar : Jag vet faktiskt inte. Kanske för att han är så söt , gosig , duktig när han väl vill , svår fråga... Jag bara älskar honom helt enkelt <33

Fråga : Moa
Dina favvohästar till 5?
Svar : 1. Bobby  2. Taizon  3. Dante  4. Prins  5. Mac Spot :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0