Blomplockning och midsommarkläder..

Tjabba alla !!!*
Ja , idag blir det blomplockning med BSK:S traktor :) Det är nämligen så att när vi här i Broddbo ska klä midsommarstången med blommor så får alla frivilliga i Broddbo hjälpa till. Då kommer en traktor med en STOORR kärra bakom. Då hoppar alla som ska med upp i den och sedan åker vi runt i hela Broddbo och plockar blommor :) En av dom roligaste sakerna BSK fixar till alla medlemmar ;) Om ni undrar så står BSK för BroddbosSportKlubb ;)

Iallafall så blir det till att ringa Hanna snart och kanske sticka över till henne om hon är sugen. Jag har aldelles nyss provat midsommarkläder och jag har ingen aning om vad jag ska dra på mig... Aja jag ska iallfall ha mina nya örhängen :) Haha , men jag ska sticka nu! Herrå! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0