Kupolen med Wera , Hugo och Ulla :)

Tjo alla readers! :D
 Ungerfär så här har min dag sett ut... Jag blev väckt av Weronica kl 07.55 för då skulle vi börja dagens äventyr :) Vi gjorde oss i ordning och sedan åkte vi till Borlänge. Vi åkte hem till Weronicas mamma / Hugos mormor och fikade lite. Sedan stack vi iväg till Kupolen. Vi kollade runt lite och jag hittade några schyssta grejor ;P

Efter det stack vi till rusta och köpte en luftmadrass till Hugo eftersom han ska på tältövernattning idag hos Elvira med sina friends ;) Ja , sen äkte vi väl tillbaka till Ulla / Hugos mormomr / Weras mamma och jag och Hugo spelade en fotbollstunering. Vi körde försten till 7 och jag vann 5 ggr och han vann 5 ggr. Ni kan säker räkna ut att vi höll på ett tag då :) Men jag laddar upp lite bilder till er nu så att ni får se mina grejer jag köpte ;)
Here they are :)



Webbild... Två bikinis ( S T A V N I N G )



Ett par nya solgalsögon... Mina gammla älsklingsglasisar gick sönder idag.:'(



Ett par örhängen :)



Slängerupp outfitten när jag ändå håller på :D


A N N A T !



Jag i glasögonen ;)



EN TYST MINUT TILL MINA ÄLSKADE SOLBRILLOR ;'(



*SNYFFT SNYFFT* :'(

Aja , hoppas att jag gillar dom nya glasögongen lika mycket då ...:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0