still hos pappa :)

Tja! :D
Jag kom precis hem från fotbollsmatchen i västerås. Vi spelade mot Syrianska IF ...
Något werd lag? Men iallfall så vart det 0-0 . Riktigt nöjd faktiskt p.g.a. att dom var 98/96/97.
Alltså dom var 3 år äldre än oss, eftersom vi är ett 99-lag. ;) 
Så vi var gryma tjejer idag!! :) Men imorgon ska jag tillbaka till västerås med Weronica.
Jag ska till läkarn och dom ska titta till mina fötter... Igen! Men nu ska dom iallfall göra något åt det.
Dom ska fixa något inlägg till mig.
Dom kunde operera eftersom jag har ont. Men dom vill inte eftersom jag inte har växt klart :)
Men jag ska sticka nu !
Herrå ! (: <3



Suddig / Webbcam ;p



Passar på att lägga in outfitten på en gång :D
Ett vit linne med ett grönt över. Gråa mjukisbyxor. Och en svartgrå koffta :)
Ja typ vanliga mysar kläder :) Bara sånt som är skööönt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0