Bilder sedan stallet!! :D

Hej alla bloggläsare!! :D
Här kommer MÅNGA bilder sedan vi var i stallet i förrigår!! :D
Det kommer lite bilder på ÄlsklingensBobby också!!
Och om ni inte visste det så är han min favorit häst!! :D



Spot! Och Bull i fight i bakrunden :D



Bull som lyckats att jaga bort Spot!



Dante! :D



Akter!



En gladare Bull :D !!



Zello! :D<3



Busföet Gulliver som hoppar ut ur hagen när det blir lite för jobbigt i
hagen med de andra hästarna, så att vi får hämta han lite var stans!!



Zello igen ! <3



Prins! :D Kajsas Prince!! :P



Prins! :D



Akter! :D



Demiro... Tror jag han heter :P



AAAAlbin! Med Tuuuuuuuuungan ute ;P



Mirte!



Fina Ayla!



Gwen!



Cara-Carabonia!!



Zampette!



Bella! :D



Fina Istra!



Dante!! <33



Dante och hans söta spegelbild!



MiinÄlsklingsBobby! :D <33



FulaJag och Fina, söta, underbara Bobby! :D <33


Jag och Taizon!






Taizon!




Och Zello!!



Vi föralltid Sötnos! :D <33

Kommentarer
Postat av: Milla

Vad fina kort på alla hästarna! :D Speciellt Bullen :))))

2011-05-06 @ 21:15:51
URL: http://mmillalandin.blogg.se/
Postat av: m

Lol madde, "kajsas prince"????

2011-05-17 @ 15:02:41
URL: http://ponniigalna.blogg.se/
Postat av: Anonym

Milla : Tack!



M = Märta : JA? :D

2011-05-17 @ 20:46:58
Postat av: m

Antagligen SORFS/ Börjedals gårds Prince? Min åsikt..

2011-06-15 @ 10:43:38
URL: http://ponniigalna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0