Fotografering till nya bloggen!

Tjoo ballooo!
Just nu sitter jag hemma hos Kajsa och bloggar lite.. Vi ska äta nu och efter det kommer vi att fota lite till våran blogg som vi precis har skapat.. Den heter brudarnaistallet.blogg.se ! ;) Kolla in! ;) Isabel ska fixa en header till den oxå , så att det kommer att bli jättebra. Den kommer bara att vara en ästblogg och inget annat kommer det att skrivas om där.

Men mamma kommer iallfall och hämtar mig kl. 6 hemma hos Isabel. Ska faktiskt bli skapligt skönt att komma hem. Inte för att vara taskig mot Isabel och Kajsa men jag saknar CAssie ;) Men nus å är maten klar så jag sticker nu!
See ya! (L)


Hah , <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0