Hello!! :D

Hej alla bloggläsare!!
Just nu sitter jag och vilar lite efter en lång dag... Först kom jag till skolan och
satt i klsassrummet och kollade av vilka som var där och vilka som var sjuka.
Efter det så var jag tvungen att göra om kedjor tills tuneringen.
När klockan slog 10.00 var det dags för den första matchen mot 6B.
Vi fick börja med 1-0 eftersom vi var ett år yngre.=förlorade med 3-2
Sedan spelade vi mot 6A och förlorade med 1-7 tror jag.

A bad hairday , or what?? Nerrå , men efter ett tag satt jag och kollade på
finalen som stod mellan 6A och 5A. Jag satt med Kajsa och kollade.
Jag hejade på 6A. Men iallafall så förlorade dom med... Säkert bara för att
jag hejade på dom;... Men sedan var skoldagen slut och jag åkte hem till challe
och va med honom en stund. Sen satte jag mig här.
Men ska sticka nu chaio!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0