Hemma från första dagen på lägret! ;)

Tjena!
Jag kom just hem från sång lägret!! Det var helt , sjukt , otroligt , fantastiskt roligt!!! HELT SICK!!
Men jag är en sån som lär mig riktigt snabbt och lätt , så jag lärde mig jätte mycket idag. Jag lärde mig lite mer gittar än vad jag redan kan och lite mer piano och keyboard än vad jag redan kan. Sen så lärde jag mig trummor , bas , elgittar och ja , lite mer gittar och keyboard som jag redan har sagt! ;)
Längtar tills det blir kväll så att jag får gå och lägga mig och sedan kliva upp imorron för att få åka tillbala dit! (L)
ÅÅÅh , jag vill dit NU! Vi hade tre ledare. Dom heter Johan , Måns och Cindy! Johan lärde mig bas , Cindy gittar och Måns trummor och Piano.. Och i mitt band spelar Jag , Nicole , Nikki , Cindy och Nora. Nora på trummo , Nikki på Bas , Cindy gittar och jag och Nicole sjunger :) Dom är jätteduktiga allihopa! Men jag måste gå nu!
Seeya!
Me!
Bakvänt.. SOMMARLÄGER(EN KONSTIG BLOMMA)
En dålig outfitsbild!

Kommentarer
Postat av: Agnes sandvall

pmg längtar till min vecka!!<33

2011-08-01 @ 21:43:56
URL: http://agnessaaandvall.blogg.se/
Postat av: kajsa

johan och cindy hade jag med XD

2011-08-04 @ 22:41:13
URL: http://kkajsamattson.blogg.se/
Postat av: kajsa

du får hälsa :D om dom inte kommer i håg mig så kan du säga att det var jag som ville ha deras autograf

puss och kram/KKajsa

p.s längtar till måndag :D

2011-08-04 @ 22:43:15
URL: http://kkajsamattson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0