AAAh , nu börjar du iigen...

Asså fatta att jag inte bryr mig! Bara lägg av! Du kan gå runt och säga vad du vill om vad jag gör för fel , men jag bryr mig helt seriöst inte! Du är bara så sjukt dryg när skickar en massa meddelanden m.m. och ringer och säger en massa , MEN JAG BRYR MIG INTE!!! Så länge som du inte står i vägen för att jag ska kunna umgås med Bobby så kan du göra vad fan du vill! Jag bryr mig inte!! Inget illa menat men det är jävligt drygt när du hela tiden går runt och tror att jag ska bry mig över något jag absolut inte gör.. Vilket gör att du faktiskt gör! Få in det i ditt huvud är du snäll! ;)


JAG ÄLSKAR DIIG!!!! <3


Kommentarer
Postat av: Pelin

Hej! Vem är det som gör så kan du berätta allt i ett inlägg om du vill sÅ kan du ta den här frågan till din frågestund om du vill.

2011-07-26 @ 23:26:33
URL: http://mylifeazpelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0