Grattis pappa! <3


Hahaha , fin bild! ;)
Men tja , som ni ser så fyller pappa år idag och jag har precis fixat mig tills han kommer hem.
Han har nämligen jobbat idag.
Men jag sovde iallfall i Hannas stuga idag för fjärde natten så att jag kommer att sova hemma inatt.
Förmodligen , om nte något annat roligt dyker upp. Igentligen så skulle jag ut med Kem idag och
sova under bara himlen inatt med hennes pappa och småsyskon men jag ville inte för då skulle vi
åka vid tolv vilket betyder att jag hade missta pappa födelsedag. Mamma fyller också idag... Haha , mamma
och pappa fyller år på samma dag , så jag passar på att gratta henne med ;)
Men nu så ska jag sticka Hejdå mina söta!! <3 ;)



 THE FUCKING WEBBCAM HAR JAG LACKAT UR PÅ , SOM FAN!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0