Grillnatta med Alice och Agnes! :D

Tjena!! (L)
Just nu ligger jag i Alice säng eftersom jag precis har vaknat och sovit här. Igår var vi på grillnatta och vi hade sssåååå hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhäääääääääääääääääääärrrrrrrrrrrrrrrr kul!! Marcolio kom och vi stog längst fram och han var as grym!! Jag fick han autograf på en affisch. Var tionde person får en affisch och jag fick en ;* Sjukt kul enligt mig iallfall..
Men om det blir fint väder så sticker vi upp till Månsan och tar ett dopp. Kommer nog inte bli så eftersom att vädret inte ser ut att bli så bra! ;) Men jag vet inte riktigt vad det blir till att göra idag.. Men jag hör av mig snart och då kanske det kommer ett inlägg med bilderna på Marcolioos uppträdande! Vi får se!
SeeYa!! (L)
Jag och Alice just nu!!!


Mumssss!!(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0