Läger imorron då! :)

Hejsan Svejsan!
Just nu sitter jag i mitt vardagsrum och ska snart ringa mamma för att fråga om lite saker imorron.
Jag ska nämligen på läger imorron. På ett sång och instrument läger , så det ska bli väldigt kul!!
Kem sitter här brecdivid mig och hon vill att ag ska tipsa er om http://vifotar.webblogg.se  Så kolla in!!
Jag ska snart till Hanna också så jag passar på att länka ennes blogg också. http://hannassahlberg.blogg.se
Så kolla in den med ;)
Men jag et inte riktigt vad ag ska skriva om mer.. Det gick bra att sova i stugan , som vanligt och såå.. EEh , kan ju förstås inte sova där inatt ör att det blir till att vakna tidigt imoorroon ;) Jag är lite rädd eftersom att jag inte känner en enda som ska vara med i lägret den veckan , så jag hoppas att nån kanske hjälper mig genom att vara lite social;) Haha , men sticker nu !!
SeeYa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0