A L I C E G Ä S T B L O G G A R !

Sheena!!<33
Nu sitter jag vid Agnes data och bloggar på MADICKENS blogg ( BÄSTA MADDE) :D
HAha :P<3

Ja vi har spelar fotboll och haft kul sedan klockan var  typ 13:00 eller nåyt :P<3
menmen.............!
Hah jag har tyvärr ingen blogg men kanske ska skaffa :D (Y)<333
Haha isåfall ska den typ heta ***************** haah :P<333
Hehe, men jag har BDB ( bilddagboken)<33
Salabrudenn heter jag :p<3
Och aah<333
Men nu sitter MADDE och typ längtar efter att jag ska bli klar haha :P<33

Några ord om Madde:

Du är skit söt, schysst.
Du är inte dum eller ja inte emot mig.
Jag har inte många minnen med dig men det är super ROLIGT att vara med dig, din syrra ( MOA)

Men ja nu fr ni ha det gött<33

PUSS&KRAM
//ALICE<33


Bild på mig :D<33:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0