Hemma från västerås :)

Tjabba aaaaalla bloggläsare!! :D
Jag kom precis hem från V-ås och det var ganska kul :) Först åkte vi till ortopedmottagningen.
Efter det fick jag gå till någon som hette Göran. Efter det gipsade han mina fötter för att få
ett fotavtryck.
Sedan tog han av gipste och sa hejdå. Då drog vi till McDonald och åt lite. Var gott. Efter det drog vi hem
och jag och Hugo spelade lite fotboll så att man inte fetar ner sig fööör mycket;) Nerrå , men vi gjorde det
för skojj skull :) Men jag tänkte kolla fejan nu och sen så blir det nog youtube som vanligt... Och sen Vampire Daires:)
Så jag har fullt upp och det är dags att börja! :) Hejdå !! :D


Outfitten för Västeråsarnas skull ;)


Solen strålade faktiskt väldigt fint där borta :)


En ljusröd T-shirt , vit/svarta sakerpå/ sjal , blåa jeans och ett par schyssta solgalsögon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0