SKOLAVSLUTNING OR WHAT?? :D

Hallå!!!
Skolavslutning imorgon!!!!! Finns det något bättre än skolavslutningnar eller??;) Helt "störd" för imorgon! Sommarlov... Kan inte fatta det... Men iallfall så skulle jag gått på träning/stallet idag men jag är för förkyld :( Så jag får inte träffa min UndrebaraUppblåsbaraBarbaraBobby? *Okej?* aja , jag ska iallfall kanske med Isabel hem imorron så fixar vi oss hemma hos henne och så. Sminkar oss fixa lite kläder och sedan sticker vi till kyrkan för att starta sommarlove :D
Men jag tror iallfall att jag sticker till lilla Bobby efter det om allt går enligt min plan. Men Isabel of course:D Om hon vill. Och kan... Aja men nu så ska jag sticka!! :D

Snodde bilden av Alva , utan att fråga... Hoppas att det går bra ändå! :/

Kommentarer
Postat av: Madicken!

Med Isabel of course* :D

2011-06-13 @ 17:12:27
Postat av: Milla

DU och Bobby passar ASSSS bra!!

2011-06-13 @ 20:26:03
URL: http://hastaalskaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0