Sleep over with Sandra and Isabel :D

Tjabba!!
Just nu sitter jag och lyssnar på världens bästa låt enligt mig...
What are words!
Så sjukt fin alltså. Men iallafall så sovde jag över hos Sandra idag med isabel.
Det var jättekul och vi tog lite modellbilder för att jag och Sandra älskr att bli fottade;P
I'm ego"!
Men, vi kollade iallafall på en film och hade det väldigt mysigt. Modellbilderna på mig och Sandra kommer att
läggas ut så fort jag fått dom av Isabel. + att det kommer en video när jag sjunger hallaljuah på gittar med Sandra.
Menmen ska packa lite tills en "hemlig" utflykt vi ska ut på med pappa imorron. Herrå! :D



Jag och Isabel...



Och Sandra! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0