Godmorgon!!

Hej alla bloggläsare!
Klockan är 11.55 och enligt mig är det morgon:*
Jag sitter och saknar Kajsa... Hon kommer snart och vi ska ha en
liten tjejkväll här hos mig + att hon sover över!!
Hon kommer väl snart och det blir nog lite stan och sånt!
Längtar så sjukt mycket tills hon kommer !! :D
Tror att det kommer ett till inlägg efter stan så att ni får se vilka things vi har köpt!!





Jag Igår!! :D


Outfiten sen igår!


another picture


Fin bild ;o

Men nu ska jag sticka ut till studsmattan och hoppa lite!!
See ya!!

Kommentarer
Postat av: Isabel

2011-05-02 @ 19:19:42
Postat av: Issa

Skit i mig och va bara med Kajsa då , jag klarar mig.

2011-05-02 @ 19:20:20
Postat av: Issa

Skit i mig och va bara med Kajsa då , jag klarar mig.

2011-05-02 @ 19:20:42
Postat av: Milla

Issa: Dom får väll va om dom vill ..? Utan att du ska bli arg!!



Madde , skitfin blogg! ;)

2011-05-04 @ 20:59:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0