I'm back!! ;D

Hej alla bloggläsare!
Jag var i stockholm igår och det var det roligaste jag gjort i hela mitt liv tror jag!!
Det var så sjukt roligt asså!! :D Jag gick med Isabel och jag åkte nästan allt.
Jag åkte : Fritt fall, frittall tilt, Vilda musen, jetline, twister, flygande kättingen, kvasten m.m.
Det var dom roligaste jag åkte iallafall.
Men här kommer en bildbomb iallafall!! :D


Brorsan och Max!



Max...


Isabel och jag på väg till stockholm!! :D



Jag, med min stora näsa :P Och isabel!!



Sara och Shahzoda...



Alla bakom mig i bussen!



Nu har vi kommit till naturhistoriskariksmuséet och här är ett
uppstoppat vildsvin...



Och en uppstoppad varg!



Uppstoppad hare + fåglar...



Uppstoppad utter...


En stor älg...
En stor älg..



Bättre bild på älgen...



Den tvåhövdade kalven som faktiskt har levt en gång i tiden!



Grottmänniska med en gris tror jag att det är...



Elefant skelett...



Nu har vi kommit till cosmonova, Felix och Shayan



Nils...



Vakten till slottsporten.



Nu är vi i livrustkammaren, här kommer lite bilder på kunga
vagnar och dersa "hästar"...







Baken på ett "häst"led



Några andra "hästar"



One more!'



Den här målningen gjorde att den här vagnen vart till den
dyraste som någonsin gjorts.



Och den ståtliga "hästen" som drar den...



I am the queen!!



And Isabel is my horse...



Nils are the king...


And I am the queen!!! ;P



Bildbevis att jag åkte frittfall!;P Jag är längst till vänster! :D




Suddig , närmare bild! :S



Jag som åkte jetline... JAG VAR INTE RÄDD!! ;P**



Närmare bild...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0