Läxor i full gång!! (n)

Hej alla loggläsare!! :D
Just nu sitter jag och nördar eng, ma och sv!
Only becuse vi ska dra till stockholm imorgon!!Så vi får hemläxa :D
Men jag är iallafall snart klar... Med engelskan... eller snart??
Menmen , ska man ha riktigt kul får man räkna med att det kostar!! :D

Imorgon ska jag iallafall jag upp vid.. sex eller tidigare! Jag vet vad ni tänker
"Shit vad tidigt" men jag går faktiskt alltid upp då för att min buss går sju!!
Jag ska iallafall platta håret , mabey sminka mig , göra mig i ordning m.m.
och lite små finesser också som inte är så intressat!! :D
Men dags att sticka!! :D
See ya!! :D



Jag och vänen Kajsa!! :D <33



Och bästavänen Issa , som det blir till att gå med på grönan!! :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0