SORRY FOR PARTY ROCKING!!!

Hej alla bloggläsare!
Som ni ser på överskriften har jag inte kunnat bloggat på länge
för att jag haft fullt upp ed att ha kul!!!!
Jag va med Kajsa och Augusta igår!
Vi hade jättekul!!
Först när vi kom hem matade vi hönsen!
Sen gick vi in till hennes har-bebisar som var toksöta!!
Efter det gick vi till hennes kanin, som är en sån sort att den är jättestor!
Efter det gick vi ut till hästarna och var där lite med dom i deras hage!
Och sedan gjorde vi det roliaste av allt... ÅKTE FYRHJULING!!!
Det var fan det roligaste jag gjort tror jag!!
Men nu så är det dags att dra !
See ya!


En kväll, sovde Isabel över!


En kväll, hjälpte jag till att installera brorsans friggebo.


Efter det dekorerade jag och mamma toaletten! :D

Men nu så sticker jag !!
See ya! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0