Tillbaka från Västerås!

Hej alla bloggläsare!!
Kom nyss hem från Västerås med mamma , Mange och Moa.
Det var riktigt skojjigt faktiskt!
Eller det är alltid roligt att shoppa. Iallafall så köpte jag ett par skor som jag verkligen älskar, och
lite avslutningskläder.
Jag hittade lite smått och gott faktiskt. Vart riktigt nöjd. Men jag hittade inte den koftan jag ville ha
så jag fick lov och köpa en annan... ;(

Men jag och Isabel skulle igentligen sova över idag, men ännu en gång ska jag ha
match så att jag förstör för bästavännen igen...
Men nu ska jag ta och sluta skriva och visa er kläderna istället!



Skorna, vart en riktigt ful bild på dom asså... 99:- Skopunkten



En söt sommarkjol 149:- H&M



Ett normalt linne som jag ska ha under kjolen 99:- för ett
randigt också. H&M



Och en koffta VetInte:- H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0