Träning!! :)

Hello alla bloggläsare!! :D
Just nu sitter jag , ombytt och klar , för att åka på bästa träningen! :D
Ska bli riktigt kul som vanligt. Men imorgon blir det stallet hela Dagen.
Vi har nämligen elevens val.
Så jag åker dit vid 8.00 , tar in alla hästar ut ur hagen,
rider , och efter det så ska jag stanna kvar med Issa för att hon ska rida :D


 JAG VILL RIDA BOBBY!!!
Men det är inte säkert att jag får eftersom han är så busig. Asså sorf kanske
inte valt ut honom att ha som skolhäst för åkraskolan om ni fattar! ;(
Han kanske inte är utvald och då får inte jag rida Bebiisen!! :D
Men nu så ska jag sticka!
Tjabbå!c:D




Bobby Beebiisen! :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0