Födelsedag imorron ! :)

Tjena!
Agnes har precis fixat en ny header till mig men mest för er skull ;) Så tack för det Agnes! Men jag ber om ursäkt för min dåliga update men jag var på fest eller vad man ska kalla det , i gruvan och cykla hem vid fem i tolv , haha.
Sen så sovde Agnes och Alice hemma hos oss och vi sovde till 12 men sen så vaknade jag och Agnes av att Moa och Alice satt och spelade keyboadr och gittar -.- Aja , jag kommer att hämnas ;)
Haha , nerrå men jag fyller år imorron :) Älskar att fylla år , för att jag alltid får så snygga nya kläder , smycken m.m. tills skolan börjar av mamma ;) Love it!! Och om inte byta s är det bara att byta , så snygga nya kläder tills skolan börjar är inget problem ;) Men jag sticker ner till månsan nu och tittar efter lite roliga människor att vara social med ;)
Hörs!!
Just det jag uppträde på täljestene i Fredags jag sjöng Breakeven och spela gittar ;)
Gick bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0