Godmorgon! :)

Godmorgon alla där hemma!! :)
Jag har percis fixat mig för att snart sticka iväg till lägret.. Duschat , klätt på mig , borstat håret m.m. Idag ska jag och dom andra i mitt band fixa loggan på en affisch så att den blir klar tills imorron :) Då är det sista dagen där borta Men jag blir hämtad av Faster idag så hon skjutsar in mig och Hugo till stan idag. Bara för att Weronica och pappa jobbar. Men jag måste sticka nu , jag bloggar när jag kommer hem igen!!
xVi Höörrs!!x
En gammal bild på mig när håret ligger så häääääääääääääääääääääääärr fel! ;)

Kommentarer
Postat av: pelin

Hur många unika läsare har du per dag?

2011-08-04 @ 20:41:46
URL: http://mylifeazpelin.blogg.se/
Postat av: Madicken

Ungefär 18 runt där ;) Haha , har inte så många:/

2011-08-04 @ 21:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0