2 nätter i Hannas stuga , check! ;)

Helllooo ballooooo!!! :D
SAKNRA FORTFARANDE DIG!!! ISABEL HÅKANSSON! ;'(((((
Haha , som ni ser på överskrifften så har jag sovit över vid Hannas stuga uppe vid
storljusen här i bbroddbo :)
Riktigt kul vare!! Iallfall så sovde jag ,  Moa och hannas ensamma där första natten , men
efter det så bjöd vi in Challe , Hugo också .. Benjamin skulle engtligen / STAVNING / också komma men han kunde inte :)
Men vi hade kul ändå!! Men nu så ska iallfall jag , Moa och Hanna spela in en låt till vår skiva , som sedan ska bli en present till pappa och mamma :)
Eftersom de fyller år imorron , båda tva , på samma dag ! HAHA !
Men då vet ni varför jag inte har bloggat de senaste dagarna :)
Men har tyvärr inga bilder :(
Aja , hejdå alla söta-!

Kommentarer
Postat av: Isabelhåkansson '<3

Jag saknar dig med min fina underbara vän! Vi kan höras av på söndag? Jag ringer dej då.. eller är du hos din pappa då? Skriv svar till min blogg , kram!

2011-07-12 @ 23:07:21
URL: http://isabelhhakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0