fixar cykel :D

Tjobre!!
Jag kom precis in i från det skinande vädret där ute och jag hr precis fixat och trixat med min nya cykel..
Jag har slipat och målat den vit. Sen när den har torkat målar jag den en gång till och efter det kommer jag
att skriva "Madicken (L) JB" på bakdäcks skärmen.. I rosa of course!!  ;)

Men jag ska iallafall snart ringa Alice och Agnes och fråga ifall dom vill vara och kanske åka och kolla på Marcoolio
ikväll .. Skulle igentligen fråga Isabel först men hon åkte till Stockholm med sin pappa idag;( Aja , jag ska ha kul ändå !! ;) Men dra mig tillbaks ut i solen nurå !
See ya (L)


Älsakr dej!


Cykeln fixa i vitt..


The sun shine! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0