Här kommer inlägget om allt!

Jaa , allt började med att jag och en tjej i min klass var helt vanliga vänner. Hennes favvohäst hette Bull och min Bobby. Sen så en dag när hon skulle rida Bobby fick jag hjälpa henne. När hon hade ridit klart gick hon ut till pärmen och skrev att hon önskade Bobby till nästa lektion också. Aja , jag bryr mig väl inte då. Men sedan fortsatte hon att önska honom och red honom 8 eller 9 gånger på rad..
Så jag började bli lite irriterad. och sen så började hon glömma bort Bull. Jag vart inte så mycket mer irriterad mn efter ett tag började vi bråka.

Jag var fortfarande inte så där riktigt , riktigt förbanad men sen så skrev hon på sin blogg att jag hade spottat och piskat Bobby i hans spilta. Då blixtrade det till i mig och jag hade bara lust att .. Ja , jag vet inte vad! Så vi vart värsta fiender. Men jag kan inte säga att jag inte har gjort någonting för det har jag , men att hon skrev det där på hennes blogg .. Det dödade mig lite inombords! Men nus å är vi ganska sams igen , men ärligt talat så tror jag inte att jag någosin kan förlåta henne helt efter det som hänt!

Peace!(L)

Kommentarer
Postat av: Pelin

Snälla Madicken när du har sätt den här kommentaren så kan du ta bort den. Om jag gissar så gissar jag på Millan. snälla svara om det är hon?

2011-07-28 @ 19:48:52
URL: http://mylifeazpelin.blogg.se/
Postat av: Milla

Asså , vi skrev ju samma saker om varandra xdd Erkänn att det inte baraaaa var jag som skrev saker om dig :3

2011-07-28 @ 21:42:27
Postat av: Milla

Hej! Nu har jag frågestund på min blogg så ställ en massa frågor! :D Svararpå allt! :)

2011-07-28 @ 22:01:59
URL: http://hastaalskaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0