HELA dagen från skolavslutningnen! :)

Hej alla bloggläsare! :D
Just nu sitter jag och har precis laddat över alla bilder från avslutningnen. ni ska aldelles strax få se dom. Dagen började med att jag klev upp och fixade till mig lite. Efter det duschade jag eftersom jag skulle med Isabel hem efter skolan så jag skulle inte ha möjlighet till det senare.

Men efter det så gick jag till school och allt gick som det skulle. Drog hem till Isabel fixade oss och så. Allt rullade på så som det skulle. Sedan var det dags att sticka till Kyrkan. Träffade klassen och vi gick in. men här kommer alla bilder! Hejdå! :D




Jag jag på morgonen! :D



Hemma efter skolan hos Isabel och "fixar" oss.


Jag och Isabel fixade och klara!

¨
Jag fixad och klar! ;)


Jag och Isabel på väg till skolan...


Hugo , Andreas och Isabel vid skolan..


Egofotto på mig ;)


Mellanstadiet som tågar till kyrkan för att avslutningen ska starta.


En bild på Kajsas klass som sjunger


6:an somj sjunger sin avslutningslåt.


Moa , Hanna och mikaela tar farväl av lärarn och vänner för att sedn gå över till Ekeby!


Ledsen lärare , ledsna elever som tar farväl av varandra ;)

Kommentarer
Postat av: Isabel Håkansson

SNÄLLA ta bort bilden på mig i bilen? x(

2011-07-24 @ 09:15:18
URL: http://isabelhhakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0