Sommarn ääägerr!! ;)

Tjabba!
 Just nu sittert jag och lysnar på Nille's skiva... Mycket bra! Hihi. Men jag drömde om Bobby inatt ;(
Att det var någon kärring som sågade honom... Usch , fyfan vilken snuskigt äcklig kvinna asså!!
Men efter drömmen kom jag på hur sjukt mycket jag saknar lilla bebisen (L) Jag vill till Sorf  NU !
Men jar kollade iallafall Isabels blogg igår och såg att hon åker till Göteborg idag eller hur det var.

Blir så jävla less att jag aldrig kan vara med dom som jag saknar mest;'( Inte Bobby , inte Isabel , och inte Kajsa..
Men men , jag sovde iallfall hos Kem inatt. Haha , har sovit hemma en natt sen jag kom hit till pappa (L)
Men sitcker nu! Puss hey!! (L)














Jag saknar dig beebisen!!! (L)  Seriöööst jag börjar gråta snart!!!! ;'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0