Vad gör Madicken just nu ? Haha ;D

Oloha!
Eller hur det stavas! haha . Men ja, just nu sitter jag och kollar på tv och lyssnar
på Justin's pray (L) Haha , samtidigt... Men iallfall så SAKNAR jag Isabel så hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhäääääääääääääääääääääääääääärrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr  mycket!!!
Buhu :'( Menmen Vi måste va snart!!! Ska kolla din blogg nu och kolla när du kommer hem så ska jag ringa dig
när jag år tid... Och då ska vi vara!!! :*) - Haha , om du orkar mig :D
Men jag har iallfall nyss packat klart för Skara Sommarand , fastän vi ska dit om en vecka , men som
dom säger "hellre för tidigt , än försent" :)
Men nus å ska jag kolla på film ... SEN FILM ... För jag har sovmorgon , lalalalalalala , jag är bäst! ;'D


Älskar dig , Puss !( L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0