20 saker du inte visste om mig...

1. Jag är niklealergiker , det är sånt som finns i järn , örhängen m.m.
 
2. Hugo som jag kallar "bror" , vi är igentligen inte ens släkt. Hans mamma + min pappa bor tsm. Så vi är typ som syskon... Fast vi inte är det...

3. Det bästa jag gillar med att sova över hos nån är frukosten.

4. Jag har aldrigt rammlat av en häst på sorf.

5. Min morbor och hans fru har hästar som heter Dumle och Stripe som är suuuper söta.

6. Jag hatar min webbcam :)

7. Jag saknar min syster just nu ? Fattar inte att jag skriver det för vi bråkar jämt !!

8. Jag väljer fotboll före ridning , men jag väljer hästat före fotboll.

9. Det är bara Isabels och Lovisa Nittlers blogg jag läser :)

10. Jag älskar ALLA djur. Speciellt hästar och kossor! :D

11. Jag tycker Steffan i Vampire Daires är snygg.

12. Jag hatar smågodis.

13. Jag älskar att äta glass.

14. Jag har fettat ner mig riktigt rejält den här veckan. Måste springa för att hålla konditionen uppe ;)

15. Jag kommer aldrig att börja röka. Hugo : Det kan du inte säga nu , tänk om du gör det sen då när du får ??"  NEJ ! Jag kommer inte att börja röka ! PUNKT!

16. Jag älskar solglasögon , så jävla sköönt att köpa ett par glasögon. Det får mig att feela good :

17. Jag har aldrig bräkat så mycket med en bästavän som jag gör med den jag har nu. Men jag har aldrig gillat en bästavän så mycket som jag gillar den som jag har nu ;*

18. Jag åker till Gotland med klassen den 18 Aug. i 4 dagar. 3 dagen blir det beatchparty! ;)

19. Jag älskar att ha all uppmärksamhet. Haha , ego...

20. Jag är fan bäst!!!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag älskar dig! Klart vi bråkar men det behöver vi båda , vi måste till Sthlm nån gång btw! ;) <3

2011-06-22 @ 12:08:16
URL: http://isabelhhakansson.blogg.se/
Postat av: anonym

varför bryr du dig bara om vikten?..

man måste inte vara smal.

2011-06-22 @ 22:13:27
Postat av: Madicken!

I : Älskar dig med! Klart vi måste! ;*



Anonym;/ : Jaha , så att skriva att man ska ut och springa för att hålla konditionen uppr är att skriva om sin vikt? Shiit... Sluta komentera ifall du ändå bara ska klaga! ;o

2011-06-23 @ 11:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0