Hemma hos pappa! :D

Hej alla bloggläsare! :D
Just nu sitter jag uppe på mitt rum och tar det lite lungt. Jag passar på
nu när jag kan för ikväll blir det fulla rullar. Nerrå ;P Men det blir till att sova över hos Challe inatt!
Med Hugo och Hanna. Vi ska sova i Challes stuga ute på hans trädgård. Så det ska bli kul.
Hanna och Kem kommer snart så jag ska vara lite med dom innan. Sen drar vi hem till Challe
och fixar lite för ikväll.

Men ungefär så här ser kvällen ut. Tror det blir tacos. Och sen så chips och dricka såklart;)
Lite spel och sånt packar vi med oss så att vi har något att roa oss med.
Och sen så blir det nog också att skrämma ihjäl Hanna och Challe så att jag och Hugo får ha lite
kul också. Men ungefär så kommer det att se ut. Kommer säkert hända mer saker men det får ni
i såna fall veta imorgon ! :D
Herrå! :D



En "fin" bild på mig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0