Varför? ;(

Vad har hänt med dig? Du skickar en massa medelanden till mig på fb om massa saker
som du tror att jag har sagt om dig.
Tror du på dom som säger att jag har sagt det? Jag trodde att du var bättre än så.
Jag trodde att du litade på mig och att du aldrig skulle bli sur på mig för en sån sak.
Jag trodde att vi alltid skulle hålla ihop.
Men tydligt inte! Du har ju svikit mig genom att lita på fel personer som sedan
gått ut över mig.
Jag hoppades att vi alltid skulle vara vänner , men jag kan inte göra
något när du hela tiden litar på vad andra säger om mig. Du klagar ofta på att jag stänger dig utanför
men jag försöker så gått som det går att inte få dig att känna så.

Jag älskar dig och hoppas att du hittar tillbaka till ditt gammla jag , för jag behöver dig!
Men jag börjar bli osäker på om du tror att du inte vill eller behöver mig. <3

Kommentarer
Postat av: johanna

hoppas att det går bra för dig och ni blir väner!



/m.v.h johanna en vän som har varit där en snabbis hos er=)

2011-06-28 @ 22:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0