:( / :)

Hej alla bloggläsare!! :D
Just nu sitter jag och tänker på hur sjukt kul det kommer att bli om 2 days!! :D
Det ända negativa med det är att jag missar min träning!
Men det svder inte lika mycket som om jag skulle missa Gröna Lund!! :D

Det blir att gå med bästavän Isabel så det blir väldigt skojjigt!
Vi har samma smak på karuseller ckså så det är ett stort + i kanten för henne! :D
Minna topphits på grönan är kvasten, extreme, blåa tåget och jet line!!
Så där med frittfall och insane faktiskt!! tror inte att det blir att åka dom!

Men nu är det time for me too go!!:D

See ya!! :D


Tummen upp för extreme! :D



Tummen ner för Fritt Fall



Tummen upp för vilda musen! :D
/Liten Bild/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0